lauantai 31. maaliskuuta 2012

Illan asua

Eilen tosiaan rohkaisin mieleni ja sovitin syksyllä Hennesiltä tilaamaani beigeä korkeavyötäröistä hametta. Useaan otteeseen olen haaveillut siitä, kuinka voisin sen pukea juhliin päälleni, mutta tähän mennessä se on ollut vielä aivan liian iso minulle. Hetken pelkäsin, josko hame onkin ehtinyt jo käydä liiankin pieneksi, mutta hienosti hame istui ja olin siitä niin onnellinen! Muutama lisäkilokin olisi vielä tervetullut, jotta hame istuisi täydellisesti, mutta jo nyt se näytti mielestäni päälläni hyvältä:) Ihanaa, kun pystyy tällaisten asioiden kautta nauttimaan painon nousemisesta:) Nyt voin siis vihdoin pukea sen täksi illaksi päälleni ja hameen kaveriksi ajattelin pukea ylleni yksinkertaisen mustan tuubitopin.


Mikäli jatkamme iltaa jonnekin, päätyvät jalkaani luonnollisestikin suosikki korkkarini, jotka reilu vuosi sitten Zarasta ostin. Hintaa peruskorkkareiksi kengillä kyllä oli, mutta ovat todellakin olleet jokaisen sentin arvoiset. Ne ovat niin hyväntuntuiset jalassa ja niillä on ihana tanssia:)




Korupuoli oli helppo päättää, sillä ehdottomat suosikkini ovat poikaystävältäni saamani Kalevalan Lumihiutale-sarjan korut. Olen saanut häneltä niin kaulakorun, rannekorun, korvikset kuin sormuksenkin:) Vaihtoehtona olisivat olleet kummitädiltäni saamat aidot helmikorut, mutta päädyin Lumihiutale-sarjaan, sillä niitä ei kohta kesän tullessa enää tule niin pidettyä. Kyseiset korut ovat minulle todella tärkeät, ei vaan siksi että ne ovat todella kauniit, vaan niillä on lisäksi valtavan suuri tunnearvo minulle. Usein osastolla ollessani juuri nuo kyseiset korut muistuttavat minulle niistä tavoitteista, joiden takia siellä tsemppaan ja taistelen.




Mutta nyt siis laittautumaan ennen kuin vieraat tulevat! Kaikki muut valmistelut ovat onneksi jo mallillaan, joten enää minun tarvitsee huolehtia itsestäni. Olen ihan super nopea laittautumaan, sillä meikkini on aina ihan hävettävän yksinkertainen ja hiuksilleni saa riittää suoristaminen! Mutta minä toivottelen teille kaikille ihanaa lauantai-iltaa! :) Me nautimme illastamme täällä siis juhlinnan merkeissä:)

<3:Laura

4 kommenttia:

  1. Kerrassaan ihanat vaatteet ja asusteet :)
    Nautinnollista ja mukavaa iltaa!

    Toivotteleepi
    Lou

    VastaaPoista
  2. Oi että, tosi mukavan näköiset vaatteet! Söpö tuo lumihiutale-sarja :)

    Erittäin hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua sulle!

    <3lla tsirpula

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Yleensä en ole ollut mikään suuri Kalevala-korujen ystävä, mutta noita rakastan yli kaiken! :)

      Kivaa sunnuntaita sinulle! <3

      Poista

Otan ilolla vastaan teiltä kommentteja: niiden avulla voimme vaihtaa ajatuksia sekä antaa vertaistukea toisillemme :)